Var den sista festkvällen med de som var kvar av Hostivar-gänget igår. Önskar att jag varit mer taggad än vad jag var, men var så grymt trött efter att vart ute och druckit kvällen innan och bara sovit 5 timmar typ. Ja. Men ändå så höll man ut till typ 5 och somnade 6 imorse. Satteee. Klapp på axeln till mig. Gick sedan upp vid 9 en sväng för att krama Ainsley och Claire hejdå. Konstigt var det. Fällde en liten tår när taxin åkte iväg. Sen efter att ha sovit några timmar till så var det dags att säga hejdå till Elliot också. Ja, mycket hejdå idag helt enkelt. Och fler blir det ikväll. Usch. Men hur som helst, bilder från igår då:
 
Att vänta i lobbyn på de andra är vardagsmat, även för en tidsoptimist som jag.
 







Haha, made by Claire! Sitter på en av väggarna i Pianobaren i Prag dårå. Om någon har vägarna förbi. Jag gjorde även en klassisk Garfield och skrev mitt namn och år nånstans. Och ja, man fick skriva och måla på väggarna. Faktiskt. Coolt ställe.
 
Häj!

Kommentera

Publiceras ej