Det känns konstigt att det bara är tio dagar kvar nu. Tio dagar tills jag kommer hem för gott. Det känns helt underbart! Jag har en sådan stor hemlängtan just nu att jag faktiskt inte tänker så värst mycket på alla som jag kommer sakna. Några som jag kanske aldrig ens kommer att träffa någonsin igen. Vi har sagt att vi ska försöka köra lite reunions här och där, men får väl se hur det blir med det. Jag och Ains kommer ses i alla fall. Det är bestämt. Jag ska till Skottland och hon ska till Sverige. Vi två har även bestämt att vi ska hälsa på German Sophie och Svenja i München när det är Oktoberfest. Varje år om jag får bestämma. Haha! Är dock rädd att det inte ska bli av. Men som sagt, jag har för stor hemlängtan för att ens tänka på det så mycket. Längtar bara hem till er just nu. Ni vet vilka ni är.
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej